onsdag den 4. maj 2011

Velkommen til min blog! Så blev det vist endelig min tur til at begive mig ud i det for mig ikke kortlagte blogunivers. Min veninde og jeg satte for nylig vores autografer på noget så poetisk som en cvr-anmodning til ejendoms- og selskabsstyrelsen. Nu skulle det være. Vi havde længe drømt om at tage springet ud i at starte eget cateringfirma - og nu gør vi det! Bare at skrive disse ord får det til at krible og sværme med alskens bevingede insekter i min mave. For der er noget vidunderligt ved bare at gøre noget! At tage skridtet og blive ved med at gå skridt for skridt - så må man vel ende det rigtige sted?

I hvert fald har mit køkken ikke stået stille, siden vi besluttede os for at starte Kiks & Kompot. Denne blog er ment som en katalysator for forsøg i mit og forhåbentligt også dit køkken. Håber at kunne inspirere med mine ideer.
Ars longa vita brevis!      

Ingen kommentarer: