onsdag den 17. august 2011

Rene hænder..

har jeg for det meste! Men nu har jeg fået certifikat på det! Selvom hele klassen bestod hygiejnekurset på Københavns Tekniske Skole, så er det nu alligevel fedt med sådan nogle beviser! Derfor bruger jeg min ret, fordi det er min blog, og jeg bestemmer suverænt, hvad den skal indeholde muhahaha, til at flashe det: 



Du kan nu spørge mig om hvad som helst ang. mikrobiologi og andre lækre emner som parasitter og skadedyr i og ved mad. Apropos sidstnævnte, så spiste jeg i dag en wok-ret i KTS' kantine og var ½ sekund fra at indtage en medstegt hveps! Uhmmmm.. Køkkenchefen, der efter sigende havde en Michelin-stjerne i bagagen, fik pænt besked på at returnere pengene. Uuuhhh, det risler stadig ned ad rygsøjlen, når jeg tænker på det...  

4 kommentarer:

Oliver sagde ...

Sejt gået! :)

jesse sagde ...

Hvor er du sej !!!!!!!!!
TILLYKKE :)

LSØ sagde ...

syntes du skal få streget dit cpr.nr over hurtigst muligt så det ikke ender med at blive misbrugt.
Fortsat god dag :)

Anonym sagde ...

Overvej at skjule dit CPR -nr, det kan misbruges af andre.