mandag den 30. maj 2011

Mere ukrudt



Bedst som man tror, man har startet en trend - så har man selvfølgelig ubevidst læst om den et eller andet sted. Som f.eks på politiken.dk, hvor Claus Meyer, der bare altid er fremme i skoene (på den gode måde), for tiden skriver noget om at spise sin grøftekant eller noget. I hvert fald fandt jeg en ret spændende opskrift på hybenrosensirup. Mit personlige twist er så... at jeg har plukket de hvide for en mere sart fremtoning.. bah..
Men glæder mig til at smage resultatet (den skal trække i 12 timer) og henviser hermed helt samvittighedsfuldt til den retmæssige opskriftsejer: hybenrosensirup

2 kommentarer:

Anne sagde ...

Åhh man kunne godt drømme om mere tid til at lave den slags sysler også!!
Hvordan blev den så???

Christina sagde ...

Ved du hvad? Jeg har netop smagt på den, og den smager simpelthen af sommer, strand og lykke! Kan varmt anbefales at forsøge sig ud i hybenrosen!